tiistai 21. elokuuta 2012

Tasapainoilua leirien ja koulun välillä


Maanantaina muutin taas takaisin Vöyriin ja tiistaina koulu alkoi. Kesälomat menevät yhä nopeammin ja nopeammin. Kesälomalla olen ehtinyt treenaamaan ja leireilemään aika paljon. Ehdin kuitenkin lomailemaan muutaman viikon leirien ja töiden lomassa. Kesälomat kuluvat silti yhä nopeammin ja nopeammin, vaikka tänä vuonna melko koleissa säissä. Lämmintä Jepualle tulikin vasta, kun koulut alkoivat..

Muuttaminen takaisin Vöyriin ei ollut minulle vaikeaa. Oli hauskaa tavata kavereita, joita en ollut nähnyt kesällä, ja nyt minulla on taas harjoituskavereita treeneissä. Koska käyn lukion neljässä vuodessa, minulla ei ole vielä kirjoituksia, eikä minulla ei ole niin paljon kursseja samassa jaksossa. Koulun alkaminen ei ole minulle näin paha asia, ehdin edelleen harjoitella hyvin.

Olen nyt leirillä Rovaniemellä, joten en ehtinyt kovin kauaa koulussa olemaan. Tämän leirin jälkeen menen kahdeksi päiväksi takaisin kuluttamaan koulun penkkejä ja sitten lähden taas leirille FSS:n kanssa Solvallalle. Onneksi urheilulukio joustaa poissaolojen suhteen.

En ole ollut Rovaniemellä koskaan aikaisemmin. Mielestäni on hauskaa päästä harjoittelemaan uusiin maastoihin, koska silloin on helpompaa harjoitella enemmän. Tutuissa paikoissa, helpoissa maastoissa, harjoittelu on helposti puuduttavaa mutta täältä onneksi mäkeäkin löytyy! 

Toivon että saan harjoitella terveenä koko syksyn. Odotan innolla lumia ja kisakautta!

Terveisin Andrea




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti